З метою забезпечення виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” у виконавчому апараті Долинської районної ради, керуючись статтею 55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” голова Долинської районної ради підписав розпорядження від 23 травня 2011 року № 59-гр “Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в районії раді”, яким затвердив:
-порядок роботи із запитувачами інформації відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” у Долинській районній раді (Додаток 1);
-форму письмового запиту на отримання публічної інформації для фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян (Додаток 2);
-форму усного запиту на отримання публічної інформації для фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян (Додаток 3);
-системи обліку документів, які містять публічну інформацію (Додаток 4);
-реєстраційно-контрольну форму – журнал прийому, реєстрації та обліку поданих у виконавчий апарат районної ради запитів на отримання публічної інформації (Додаток 5).
Відповідальна особа з питань запитів на інформацію, яка організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, відповідає за розгляд, опрацювання, облік,систематизацію, аналізування та надання відповідей на запити на інформацію, що надходять до районної ради, а також надає консультації під час оформлення таких запитів – головний спеціаліст з питань діяльності ради, постійних комісій, депутатів сектору організаційного забезпечення виконавчого апарату районної ради Школа Олександр Миколайович.
Спеціальне місце для роботи запитувачів з документами – кабінет № 1.6 приміщення районної ради.
Графік роботи із запитувачами інформації відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” у Долинській районній раді – Пн-Пт. з 8.00 до 17.00 год.
П О С Т А Н О В А від 13 липня 2011 р. N 740 Київ “Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію”