Звертаємо увагу наших користувачів, що з 1 жовтня набрав чинності Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затверджений постановою правління ФСС від 19.07.2018 р. № 12 (далі – Порядок № 12).
Відповідно до п. 6 Порядку № 12 Заява-розрахунок для отримання матеріального забезпечення від ФСС може подаватися страхувальником в паперовому вигляді або надсилається в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.
Для подачі заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам і звітності по використанню коштів Фонду у електронному вигляді, страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів.
Також Порядок № 12 вводить нову звітність до Фонду для страхувальників, а саме протягом місяця з дня проведення виплат за рахунок ФСС страхувальник повинен буде надсилати повідомлення про проведення виплат за формою згідно з додатком 2 до Порядку № 12.
__________________________________________________________________________________
Нова заява-розрахунок – уже з 1 жовтня
Фонд соціально страхування наголошує, що з 1 жовтня 2018 року почала діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві.
Відповідну постанову «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою непрацездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ» правління Фонду затвердило на своєму позачерговому засіданні 19 липня (постанову ФСС від 19.07.2018 р. №12).
Фонд соціально страхування звертає увагу, що оформлена заява-розрахунок може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.
З 1 жовтня набрала чинності система інформування роботодавцями про здійснення виплат застрахованим особам
Також у Фонді соцтраху зауважили, що новий Порядок з 1 жовтня 2018 року впроваджує також систему оперативного інформування роботодавцями про здійснення виплат співробітникам шляхом надання до робочого органу виконавчої дирекції Фонду повідомлення.
- з використанням ЕЦП,
- надіслати листом з повідомленням;
- надати безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення.
Строк надсилання повідомлення – упродовж місяця з дня проведення виплат.