Відбулося засідання постійної комісії з питань промисловості, комунального господарства, регуляторної політики, підприємництва та торгівлі

08.09.2017

08 вересня 2017 року відбулося засідання постійної комісії районної ради з питань промисловості, комунального господарства, регуляторної політики, підприємництва та торгівлі під головуванням Катерини Руденко.
Члени комісії розглянули проекти рішень по питаннях, які пропонуються на розгляд вісімнадцятої сесії районної ради сьомого скликання, заслухали інформації: начальника відділу економічного розвитку та інфраструктури райдержадміністрації Тетяни Алексеєвої «Про хід виконання програми економічного і соціального розвитку Долинського району за І півріччя 2017 року» та «Про хід виконання рішення районної ради від 25 вересня 2015 року № 508 «Про оренду майна спільної власності територіальних громад міста, селища та сіл району»; начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Тетяни Іващенко «Про хід виконання районної програми збереження історичної пам’яті про Перемогу у Другій світовій війні 1939 -1945 років на 2011-2020 роки»;  головного спеціаліста фінансового управління Жанни Куц «Про виконання районного бюджету за січень – червень 2017 року та «Про внесення змін до рішення районної ради від 23 грудня 2016 року № 174 «Про районний бюджет на 2017 рік»;  начальника відділу житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури райдержадміністрації Сергія Половенка «Про хід виконання програми “Питна вода Долинського району” на 2006-2020 роки» та «Про стан підготовки господарського комплексу району до роботи в осінньо-зимовий період 2017/2018 років», головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту Юлії Шевченко по питаннях погодження призначень директорів та завідувачів філій навчальних закладів та «Про внесення змін до рішення  районної ради від 23 вересня 2016 року  №111 «Про створення Долинського освітнього округу».
З усіх питань були прийняті відповідні рішення та рекомендовано голові районної ради винести їх на розгляд чергової сесії.